Kört Wallander

Kottarna sover. Mättade, nybadade och belåtna. Dagen har gått ok. Vi har lagat riktig mat och varit ute i ruskvädret, då slipper man plågas av det dåliga mammasamvetet.



Alice innan badet

Alice har för första gången någonsin badat utan att bli totalt vansinnigt. Visst gnällde hon lite innan hon blev så tagen av storebrors cirkuskonster att hon glömde att det var konstigt och läskigt.  Sedan tittade hon på mig som om om hon undrade, vad är det här? Sötpluppen. Skönt att få tvätta henne i lugn och ro utan att hon skriker sig blå i alla fall:)

Noah i badet med polisbilen

Idag är det en månad tills Noah fyller två år:) Då blir det kalas minnsann. Har ingen aning om vad jag ska köpa i födelsedagspresent till skrutten bara. Han kan ju inte bara få nyttiga grejer;) Vad tycker tvååringar är roligt(förutom bilar då, men det har han ju en miljard av)?

 

Sitter och halvkollar på Kurt Wallander på engelska. Eller Kööört som de säger. Lite småcharmigt tycker jag. Kenneth Branagh ser ut som en smal Rolf Lassgård och är sådär lagom svår. Är ju inget deckarfan så jag blir inte riktigt biten. Passar bra att blogga samtidigt:P


Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

ja riktigt söta barn :)

skönt att det var mindre skrik :)

2009-10-13 @ 08:57:40
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: Zarah

Min son fick en eldriven fyrhjuling i två års present den 27e september! Höjdare tyckte han.

2009-10-13 @ 22:44:41
URL: http://fluflu.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0