dunka dunka

Vilken dretdag.  Har haft en löjligt vidrig huvudvärk sen i förmiddags. Det gör så ont att jag inte orkar tänka och så mår jag illa till råga på allt.  Det knasiga vädrets fel eller har jag gått och fått migrän?

Med undantag för en nap i vagnen till och från dagis har Alice bara sovit i min famn idag. Lägger jag ned henne vaknar hon direkt och protesterar högljutt. Hade ju gått an att kånka runt eller sitta och halvsova med bebis i soffan om man inte haft storebror att tänka på. Han måste ju också få mat, bad, torr blöja, pussar och kramar. Och visst gör det ont i hjärtat när lillan får ligga och gasta i fem minuter medan jag stressnattar Noah(som ochså blir ledsen, förståss).

Just nu räcker jag inte till.  

Nåja nåt positivt har faktiskt inträffat idag. Jag och mina små klarar oss nästa månad också. Pratade med min handläggare och fick veta att pengar kommer. En dag. Det var som fan. There's still hope för den svenska byråkratin.





Nattöppet med Alice




söta knubbishanden



Noah börjar välja sina egna kläder. Idag ville han ha kepan. Över mössan som ni ser;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0