Noah tar över fjärrkontrollen

Idag har jag troppat iväg med Alice till BVC.  Tacka vet jag valfriheten här i vårt blåa landsting. Man får nämligen bestämma själv. Annars hade jag, eftersom jag bor på fel sida av järnvägen, varit hänvisad till Liljefors Torg(långt bort i helvete, åt helt fel håll). Vi är ju dessutom listade på Svartbäcken(de får pengar för oss), jag har gått på mödravård där och Noah har ju sin BVC-tant(snälla klicka på länken!). Alice får samma och det känns bra.



lillfisan


Lilltjejen har vänt i vikt och väger nu 3700 g. BVC-tanten mätte skruttan till 53,5 cm och om inte Alice har sprungit iväg 4,5 cm på en vecka är det nån mätning som inte riktigt stämmer. Misstänker att det är BB som slarvat lite, tjejen känns lång tycker jag.

Noah är världens sötaste. Efter maten och badet gick han fram till TV:n och knäppte fram barnkanalen. Sen rompade han iväg till fåtöljen och satte sig och tittade. Sen joinade han mig och Alice i soffan så hela familjen var samlad framför Bolibompa. Mamma lycklig:)



tough guy


Och debatten mellan Alexander Bard och Cecilia Wikström om sexköpslagen i Kvällsöppet blev ju fantastisk. Man undrar ju hur mycket sex skäggmannen köper. Eller kanske säljer? Och Wikström... "Det bästa sexet är gratis!" eller "Du är ju kristofob!"  *Erika klappar händerna i förtjusning*

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0