Blues

Det uppdateras inget vidare här nu. Prioriterar helt enkelt andra saker som min personliga hygien, sömn och tröst av ledsna barn. Har haft ett par tuffa nätter när Alice inte varit så pigg på att sova och väckt storebror, så stundtals har jag haft båda barnen vakna. Inte kul! 

Känner mig som ett vrak. Måste ta tag i den här situationen innan min nedstämdhet utvecklas till en riktig depression. Det känns som att det går åt det hålet nämligen. Det handlar inte längre om att ha en dålig dag. Alla dagar är dåliga dagar och jag ligger i sängen och gråter och vill ingenting. Har ingen ork till att göra saker som jagborde, typ städa och ringa viktiga samtal. Inbillar mig att det ska kännas lättare nån annan dag. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Har inte du alltid varit sötsugen så länge jag känt dej? :) Hehe.. Näe, så sant att man blir sugen på grejer när man ammar. Men lite bättre blir de ju iallafall ;P



Kan du inte åka hem till mamma o pappa ett slag o vila upp dig o få lite hjälp? Bo där någon vecka.? Eller be Michael komma hem till dig o sova ett par nätter så du kan få en stunds sömn?

2009-05-20 @ 10:41:35
URL: http://unforgettable.blogg.se/
Postat av: Anna

Näe du har rätt. Skulle nog vara jobbigt. Jobbigt. Men de blir nog bra när du kommer till karlstad för din mamma vill väl mer än gärna hjälpa till med barnen =) Å då kan du passa på att bara ta de lugnt.

2009-05-20 @ 15:42:21
URL: http://unforgettable.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0