A race to the bottom

Det har varit en tung dag idag. Jag är trött och ledsen. Har växlat mellan att gå som en jävla zombie och bara göra saker utan att tänka, och att tänka alldeles för mycket och bara grina. Tycker synd om Noah som inte kan förstå varför mamma går runt och gråter och är arg hela tiden.

Det är klart att det är slitig att ta hand om två små barn, men det är faktiskt ensamheten som är värst. Hade jag vetat att någon skulle komma hem och bara hålla om mig skulle jag fixa det. Men det kommer ingen. Det är den vetskapen som gör det så jävla outhärdligt att gå runt i den här misärlägenheten och försöka hålla allting ovanför ytan. Vill inte att det ska vara så här...

Ungarna, di är i alla fall finerst i världen<3



söta lilla Alice




Gladfis på grönbete;)




Herrn hittade en vattenpöl(och jo, han satte sig i den också)

Kommentarer
Postat av: Michael

Vackra och friska är barnen i alla fall. En tröst.

vem skulle kunna låta bli att sätta sig i en sådan utsökt vattenpöl?! hehe

2009-05-09 @ 22:58:15
URL: http://cementarygates.blogg.se/
Postat av: Hanna

Det här kanske låter konstigt, men...

Jag kan komma och bo hos dig ett tag, om du vill...

om det skulle kännas bättre alltså.

men ja, det är bara ett förslag.

du vet att jag finns här för dig.

<3

2009-05-09 @ 23:03:01
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com
Postat av: Anna

Kom hit o bo med mig ett slag :D Min gubbe är ändp aldrig hemma eller bryr sig speciellt mkt så vi kan gåta o vara frustrerade ihop om du vill ;O)

2009-05-10 @ 09:26:07
URL: http://unforgettable.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0