Samstag

Sovmorgon finns inte i Noas värld, han var pigg och glad redan vid 6 och skulle minsann upp och busa runt. Själv lyckades man ju knappt hålla ögonen öppna, men that's life. Är man småbarnsförälder så är man.

Vällingen tog slut igår kväll. Eller, egentligen tidigare eftersom det bara räckte till en halv flaska. Trollet sov gott ändå och tur var väl det. Visserligen kan man nog klämma ur lite råmjölk ur tuttarna vid det här laget men jag känner inte för att offra mina stackars bröstvårtor till trollets käftar. Han har nämligen ungefär lika många och vassa tänder som en vithaj.



Tog en förmiddagspromenad i det fina vädret bort till Willys. Bäst att lösa välling/blöjkris medans man orkar, tänkte jag.Har varit superambitiös och inventerat frysen och gjort en matsedel för två veckor. Notan för hela kalaset slutade på 442,50. Inklusive blöjor, välling, våtisar och tvättmedel. Rätt bra jobbat.

Kommentarer
Postat av: michael

Ruskigt bra ekonomi för 2 veckor det.. shit!

fast ja är nog inte långt därifrån i mitt matkonto heller tror jag :) fast kaviar är rätt dyrt :s

2009-03-21 @ 17:54:34
Postat av: Anonym

theo älskar verkligen att sova, han brukar vakna runt nio halv tio om jag inte väcker honom. usch för dagis som ligger en bit bort, fast jag hade 8 km till det förra dagiset så jag är mer än nöjd just nu:D

2009-03-22 @ 22:38:09
URL: http://dorisnova.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0