Tvättångest

Idag måste jag tvätta. Noah ska ju ha med sig rena kläder till pappa. Det är bara det att nån idiot kommit på att tvättstugan ska vara obokad på söndagar. Man ska alltså slåss om maskinerna och vet aldrig om eller när man får tvätta. Jättekul när man är ensam med två små barn. Det är ju liksom inte bara att springa iväg och kolla om det finns nån ledig. Nej, att få iväg barn och tvätt är ett jätteprojekt och att flänga fram och tillbaks på jakt efter en maskin känns ju inte så lockande.

Bara tanken gör mig superstressad och det knyter sig i magen. Jag är verkligen på ruskigt dåligt humör och vill bara dunka huvudet i väggen i ren ångest.

Det är sånna här dagar man vill ha en tvättmaskin i lägenheten.

Kommentarer
Postat av: Michael

Sådan tur då att jag tar Noah idag i stället då och tvätten och tvättar den här :p

2009-06-07 @ 14:10:35
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0