Får jag lov?

De Let´s dance-program jag sett från början till slut går nog att räkna på ena handens fingrar. Kände mig dock tvungen att ge spektaklet en chans i år. Det är ju roligt folk de lyckats svänga ihop. Överambitiösa Blondinbella, Elisabeth "håret" Höglund, Blondin-Bagge, Carl-Jan... Det har ju en del underhällningspotential äben om man som jag själv tycker att dans är urtrist(mest för att jag inget kan själv). Och nog är det helt ok alltid. De första fem minuterna var jag helt förstummad över hur lik Hasse Aro är juridiska institutionens pedagogiska stjärna Tomas Bull





Och varför är alla så förvånade över att världens starkaste man kan dansa? Om jag inte minns fel vann väl brottaren Martin Lidberg hela kalaset... Och visst är det väl lite kul att de presenterar Magdalena Graaf som författare? Nakenmodell, Graafsyster, ex-fotbollsfru(tror jag) är ju det som dyker upp i mitt huvud...

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0