Åter från de döda...

Är återuppstånden. Så känns det i alla fall. Har tillbringat helgen sängliggande med magsjuka. En mindre trevlig start på året, men det är väl bara att vara tacksam över att det jag dragit på mig verkar vara nån slags expressvariant som självdog efter något dygn. Att man inte är direkt superpigg efter att ha sörplat i sig vatten med tesked och sugit i sig några druvsockertabletter är en annan sak.

Värre är det med ungen. För nog blev han dålig när jag kände mig friskförklarad. En liten ängel på dagis var han, och sen efter middagsvilan hemma var cirkusen igång. Nu har vi blivit nerkräkade både herr Ö och jag och vi har tillbringat eftermiddagen med att springa i skytteltrafik ner till tvättstugan. Än så länge verkar Noah hänga i rätt så bra. Mellan kräkningarna har han farit runt som ett yrväder och vi har fått i honom lite vätska som verkar få stanna kvar. Lite ledsen och skruttig är han, så vi håller ett noga öga på honom i natt.

Mitt i kräk- och bajskaoset tröstar jag mig en smula med tentaresultatet som efter några veckors nervös väntan äntligen blivit offentligt. Det gick bra. 29/34 poäng, vilket tillsammans med PM-poängen räckte till AB med god marginal på 45/50 poäng. Jag är duktig. Sådetså

Kommentarer
Postat av: mandel

Du är mer än duktig, du är helt fenomenal. Så det så!

2009-01-13 @ 12:22:04
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Hanna

Ja, du är verkligen helt otrolig. Jag blir verkligen imponerad av dig hur du klarar av allt du har att göra. Och du är verkligen jätteduktig på Universitetet, jag vet att du kommer bli en eftertraktad jurist, advokat eller vad du nu vill bli :) Fortsätt så här, du kommer komma långt!

Saknar dig, du vet att jag älskar dig gumman.

2009-01-15 @ 17:47:41
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0