lekpark, vovvar, feber

Noah och jag tog en tur till lekparken i förmiddags. Det var nog välbehövligt för både honom och mig att få lite tid tillsammans, utan lillasyster(även om vi älskar henne innerligt båda två). Noah fick spatsera runt lite bäst han ville, vi möttte inte mindre än tre hundar och skrutten hoppade upp och ned och ropade FFFF FFFF(voff voff, antar jag). Fän av alla dess slag är poppis nuförtiden.



Noah i en annan lekpark


Noah är inte den som brukar vara blyg för andra barn, men idag var han lite avvaktande. Han höll sig helst lite för sig själv och lekte med mamma istället. Så kan det vara ibland.

Jag pluggar förmögenhetsrätt bäst jag kan med två ungar. Ibland kommer Noah och plockar boken ur handen på mig och sätter sig i sitt knä. Så är det, och de är ändå viktigare än allt.

Alice är lite febrig och dålig i magen. Jag bara hoppas att det inte är någon jäkla svininfluensa. Hon är inte snuvig eller rosslig dock, för första gången på tre månader.



Skruttalice


Nu ska jag försöka ta det lugnt resten. Noah hoppade över middag och läggning och däckade i soffan istället. Så det kan bli.

Kommentarer
Postat av: Michael

Fy!!!

La du upp den hemska bilden ändå :p

2009-08-03 @ 07:09:16
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0