maraboumamman

Förkyld, trött och illamående trots medicin. Ingen höjdare direkt. Men några rutor marabou botar det mesta.

Kan inte låta bli att tycka att de är lite lustiga, de där extremt chica storstadsmammorna. När 35-åringar puffar runt barnvagnar i tiotusenkronorsklassen iklädda supertajta stuprörsjeans och Converse och shoppar färsk pasta och lokavatten, ja då ler jag lite i mjugg. Alltså, Converse. Det finns en gräns för hur hipp man kan vara innan det blir löjligt.

Jag är nog Sveriges mest otrendiga morsa. Bara det att jag föredrar mjölkchoklad i alla dess former framför 95% bitterkaka från Equador. Fast jag föredrar att inbilla mig att jag ligger lite före alla andra.


Kommentarer
Postat av: michael

otrendig? hehe.

det är ju du och paris ;)

2008-10-23 @ 22:22:43
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0