Snillen spekulerar

En påtagligt huttrande majsöndag i Stockholm. Med all respekt för den globala debatten i övrigt har det väl denna helg snarast känts som om det är risken för en ny istid som är mest överhängande.

Instämmer till fullo med utrikesministern i den här frågan. Måhända är det så att vi underskattat klimatförändringarna, mediaståhejet till trots. Ice Age nästa. Jag får gå ut och jaga en björn så jag har något passande att klä mig i.

Men det här var väl för sött. Han länkar ju till Nils blogg. Det är ju för lustigt vilken inblick man kan få i folks privatliv nuförtiden. Heter han Nils Bildt? Jag tycker det ligger en smula lustigt i munnen. Fast han kanske heter Bohman.... och det låter ju lite... lillgammalt....

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0