Lustig - får man verkligen heta så?

Hatar ring och vinn-program men stegvis tar tamejtusan priset. Här har man dissat tjatiga brudar och tagit in en myspyskille med GUL fluga, rena svärmorsdrömmen om man är runt 50 kan jag tänka mig, vid namn Ola Lustig. Heter han verkligen Lustig? Är det nån sorts artistnamn? och får man verkligen heta så?

han verkar vara i ganska stabilt skick med tanke på att han måste ha blivit så mobbad i yngre år(och för att inte tala om på krogen, tjena tjena Ola lustig heter jag. hahaha. men det är sanr. lägg av)

Kommentarer
Postat av: doris

tror "Lustig" kan vara ett gammalt knektnamn, hade en kille i min klass på högstadiet som bar efternamnet "Glad" hahah

2008-03-20 @ 20:54:54
Postat av: Ola Lustig

Du har SÅ rätt så. Jobbigast va nog uppropet på högstadiet i aulan. Men det blir lättare och lättare med åren kan jag säga.

Ha re / Mr Lustig

2008-04-10 @ 20:07:29



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0