Sommar, sommar, sommar

Så var årets sommarpratare offentliggjorda. Till min stora glädje många grymt intressanta värdar i år. Tyvärr brukar det bli så att jag lyssnar på ungefär en tiondel av vad jag skulle vilja, men detta ska jag försöka hinna med att njuta av på webbradion i sommar!

21 juni: Fredrik Lindström, som lyckades göra ett roligt språkprogram
27 juni: Björn Ranelid, creddig författare
28 juni: Lars Winnerbäck, populär bland ledsna flickor och män i de tidiga trettio
30 juni: Elisabeth Massi Fritz, advokat, känd som bl.a målsägandebiträde i våldtäktsmål
6 juli: Peter Le Marc, artist, låtskrivare och mammas stora idol
17 juli: Mattias Klum, fotograf som känner prinsen
19 juli: Dolph Lundgren, bara för att!
27 juli: Jens Lapidus, advokat, stekare och författare till Snabba Cash och Aldrig fucka upp
1 augusti: Annika Norlin, aka. Hello Saferide, Säkert!
8 augusti: Boris Grigorjev, KGB-överste. Det lät väl intressant!
14 augusti: Mia & Klara, vem sa att kvinnor inte har humor?

Hela listan med sommarpratare finns HÄR!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0