Ansiktslyft för Condon

Tjoho! Ny design på en kväll, det var duktigt av lilla fumliga sega mig tycker jag! Möjligen lite småsaker att pilla med(och jag har inte orkat kolla i IE) men annars så är det ju faktiskt klart:) Fräsch grön färg fick jag tag på med!

Annars har dagen tillbringats hemma med undantag för en snabbsväng till ICA för att inhandla bröd och mjölk(har man en sambo som lever på mackor och dricker en liter oboy om dagen går det åt!). Insåg att det var en vecka sedan det städades sist här hemma och tog ett varv runt lägenheten med dammsugaren och skurmoppen. Morgon früh ska jag stiga upp och bege mig till tvättstugan. Vad man står i;)!


Kommentarer
Postat av: mandel

Jo, det funkade detta med :-D Jättefint!

2008-06-24 @ 22:30:02
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: KALLE

NYTT!!!!!!!!!!!!!

fräscht! men jag gillade den gamla condon med.

2008-06-25 @ 10:11:01
URL: http://naturnytt.blogg.se/konst/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0