Vad sysslar Blondinbella med?

Blondinbellas blogg är totalt CP. Hon borde kicka killen som kodat hennes sida, för nu funkar ju verkligen ingenting. Här vill man sponsra hennes shopping och kommentera lite, och så går det inte! Arrrgghhhh!

Men det är klart, kanske pysslar det med något på Blondinbella AB. En ny design måhända? Det välkomnar jag isf, drar man in så mycket pengar på sin blogg borde man kunna gå till en webbyrå och få det ordentligt gjort. Fast vad vet jag, det kanske ÄR en webbyrå som gjort den nuvarande. Isf kanske man borde se sig om efter en ny?

Och nej, min egen design är ju inte direkt världens snyggaste. Men bloggandet är ju för fan en hobbyverksamhet för mig. jag försörjer mig inte på det här. Jag knepar med Photoshop och kod på egen hand, och jag är den första att erkänna att jag är en synnerligen glad amatör på området. Jag har inte resurser att anlita professionella. Men det har ju fröken Löwengrip. Hon kan ju se det som en investering.

Bjuder på lite djupa tankar om kärlek från Blondinbellas penna. Gripande, poetiskt... verkligen (och till barn, japaner, mindre begåvade och andra som inte förstår ironi: nej jag menade inte det där sista. Tyckte mest det var patetiskt. Som om Bella läst för många sliskiga kärleksnoveller i veckotidningar. Och det gör det hela lite roligt)

På tal om kärlek. Är det inte underligt att ju närmare man kommer en person ju mer sårbar blir man? Samtidigt som om det fanns en osynlig kraft som gör så att man inte vill skiljas åt, att man blir som två magneter som fastnar, ändå vill en del av en att man bara drar sig undan och inte låta sig våga. Ska inte kärlek göra en osårbar? Få en att klara och framför allt våga allt? Varför säger dom att kärlek är det starkaste bandet som finns om det samtidigt också är det sköraste?

Hahahahahaha

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0