Spott och fräs

Tänkte att nu får det tamejtusan vara bra, det här slappa tjockislivet går inte för sig längre. Beach 2008 är väl bortom all räddning redan men tänkte att jag kanske åtminstone kan göra en sjysst entré på Juridicum i höst.

Nyttig frukost, tänkte jag, något inspirerad av Fröken Träna , den enda på redaktionen som inte tryckte i sig en pizza på söndagskvällarna. Wow, säger jag bara. Denna kropp skulle man ju inte säga nej till kan jag lova. Du är grym Annika!

Åter till den nyttiga frukosten. Gröt var det tänkt att det skulle bli. Men tydligen fick jag någon form av senildemensanfall och hällde i ett halvt paket salt. Åtminstone var det då det smakade. Hugha, nej blir att drick sin kopp te och leta reda på något annat att stoppa i sig istället.

Kommentarer
Postat av: jonna - en sån där ung mamma

vad fina namn! :)

2008-04-07 @ 09:17:43
URL: http://jonnalantz.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0