om att sätta sprätt på kosingen

Kanonväder idag! Bloggen har därför mycket låg prioritet. Har varit en sväng till sjukhuset och tagit en tur på stan. Jag har shoppat till mig själv för en gångs skull och får naturligtvis dåligt samvete. Det är så mycket annat som måste köpas, främst till ungarna. Det är ju självklart det som står högst upp på listan och även om jag kan unna mig nåt fint så tänker man efter både en och två och tre gånger. Iofs är väl det ganska sunt men det förtar onekligen en del av glädjen.



Somnade i soffan framför nån jäkla buskis förut. Den sortens underhållning är verkligen inte min kopp te. Det blir liksom för mycket.

Måste säga att Expressens lilla fadäs är extremt pinsam. Det säger ju en del om sanningshalten i kvällstidningsjournalistiken...

Finns material till en hel massa inlägg. Måste få återkomma till ämnet politisk TV-reklam. Men det får bli en annan dag för jag är TRÖTT och lilla damen har börjat gorma åt mig här.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0