Min lilla tjockis!

Idag har jag varit på BVC med Alice. Grät en skvätt för att det är så jobbigt just nu. För att jag är för trött och för ledsen för att orka vara den mamma jag vill vara. Det kändes bra. Att erkänna för någon att det inte går bra.

Alice är en riktig liten knubbis. 3975 g väger hon nu till sina 55 cm. Dundermjölk!



Har tillbringat kvällen i gräset med vänner, jordgubbar och grädde. Skönt att tänka på nåt annat en stund. Noah var på charmhumör och delade tom ut pussar. Sen blev det marsch i säng för trött kille som slocknade rätt omgående:) Och marsch i säng blir det nu för mig och en ilsken ung dam. Go natt!

Kommentarer
Postat av: Michael

vi gör så gott vi kan och jag tror det reder sig.

du är duktig. ditt enda problem att du ser alla problem till hur stora de är mer än att se det i mindre perspektiv och vad man kan göra åt just DEN saken just DÅ!!

Portionera ut skiten så slipper du ta allt i ett slag



Unga damen är prima :)Myshull

2009-05-13 @ 23:39:35
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0