och så blev det... tyst



Det är förskräckligt tomt här hemma utan Noah. Saknar det lilla yrvädret även om jag måste erkänna att det är ett välbehövligt break. Har balanserat på bristningsgränsen alltför länge nu.

Det är himla lyxigt att bara ha en unge hemma. Tänk om man hade fattat det när man var mammaledig med Noah. Då trodde man minsann att man visste hur det var att inte hinna duscha. Idag har jag till och med hunnit rak benen(jag veeet, helt otroligt!).

Har plockat runt lite här hemma. Tänkte ta en tur med skormoppen sen när lilla damen somnat. Solen bröt fram en stund på eftermiddagen och vi passade på att gå en promenad till Willys. Nu finns det smarr i kylen minsann:)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, jag förstår att det känns tomt utan Noah, men han har det säkerligen bra hos pappa och så får du lite mer tid till dig själv, typ :)



Haha, kommer du ihåg när vi skulle till Willys? Vilken jävla väg vi tog, shit.. Och du hade koll, det hade verkligen inte jag :P Det är ett minne för livet :P

2009-05-23 @ 18:44:49
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0