Stora älsklingen!

Måste bara få berätta om vad Noah hittade på strax innan läggdags. Jag hade precis ammat Alice, ungen hade somnat och jag gick för att lägga henne i sängen.  Under de trettio sekunder det tog för mig att stoppa om henne under filten hann Noah klättra upp på soffbordet, ta av sig blöjan och kissa demonstrativt. Jag möttes av en våt fläck på bordet och en överlycklig unge som sprang runt med den avslitna blöjan som en trofé. Han var mycket nöjd med sig själv!

Jag kunde inte annat än skratta. Det går liksom inte att bli arg. Får helt enkelt ta det som en vink om att det är dags att köpa en potta till lillkillen.


Kommentarer
Postat av: farmor

börjar bli stoor kille nu

2009-05-21 @ 18:47:14



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0