Långledigt

Noah är ledig hela fem dagar från dagis. Imorgon är det ju klämdag, så jag tyckte han kunde få vara hemma, och på måndag har dagis stängt för planeringsdag. Det är faktiskt ganska skönt, även om dagis är en fantastisk avlastning jag inte hade klarat de här veckorna utan. Men nu slipper jag lämning några dagar och kan sova ut om Noah skulle få för sig att ta sovmorgon(idag sov han till 9, tjoho). Dessutom är det rätt skönt att få lite mer tid med lillkillen också, och det när han är pigg och på gott humör. Efter en heldag på dagis kan han vara en smula irriterad och gnällig, med all rätt.



Gör mitt bästa för att sysselsätta honom här hemma. På förmiddagen städade vi lite smått. Fast Noah avslutdae förståss med att stöka till lite;) Efter middagsvilan gick vi till lekparken och härjade runt lite innan vi avslutade med en liten picnic. Svårare än så behöver det faktiskt inte vara.

Alice är på dåligt humör ikväll. Som hon skriker. Skulle kunna behöva ett par sånna där hörselskydd.

Kommentarer
Postat av: Michael

Såå go han är.. pappas lille kille:)

hoppas lilltjejen repar sig då

2009-05-22 @ 10:43:49
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0