Förmiddagsmys

Vilken härlig start på dagen! Tog en promenad i solen ner till till stan efter att ha lämnat en glad kille i sandlådan på dagis. Där är han minstingen, men han tar för sig rätt bra ändå:P Köpte med mig lite fika och slog mig ned på en parkbänk nere vid ån. Solen värmde och jag hade en fantastisk utsikt över domkyrkan och skräpet efter forsränningen. Underbart:) Tydligen ska det bli regn i eftermiddag, så bäst att passa på tänkte jag.

Nu är vi hemma igen och har myst lite i soffan. Förundras över hur länge jag kan sitta och bara titta in i hennes ögon. Min fina lilla tjej.

Idag har vi inga utflykter inplanerade, lillan och jag. Mycket skönt. Fick lite förmaningar från BVC-sköterskan igår. Vila, äta och sova är det jag ska pyssla med. Tänkte göra en fuling och läsa lite skadeståndsrätt under tiden. Tänker inte plugga mer än nödvändigt, men visa saker måste ju göras...

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha vilken tur :)



Hoppas hon tål svenska jordgubbar med då ;P De kanske är dom som är farliga, de som är riktigt saftiga och goda :)

2009-05-07 @ 21:56:58
URL: http://unforgettable.blogg.se/
Postat av: Anna

Jaja nu ska vi inte se de så negativt. Vi får ju en sommar full av skrapsår, vakna nätter o ömmande bröst och värmebölja och en massa överblivnina pengar som vi inte vet vart vi ska göra av! Haha =P Det är väl tillräckligt bra. När vi har allt det så kan vi ju skippa jordgubbarna :P

2009-05-07 @ 22:40:30
URL: http://unforgettable.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0