Fint besök från värmlandsskogarna

Idag har mor, far och lillasyster varit på besök för att beskåda underverket. Alice sov sig genom fikat på princesstårta och var sen på sitt allra bästa charmhumör. En social liten tjej på två veckor det där;) Hon trivdes med uppmärksamheten vill jag påstå.





Presenter till lillan blev det förståss, och så en nygammal mobiltelefon till mig så jag kan lämna tillbaka låneexemplaret till Telia och fortfarande meddela mig med omvärlden. Den här juvelen är från tiden före mobilkameror, färgskärmar och polyfona ringsignaler. Det är nästan lite kultstatus över den. Släng era vita iPhones i väggen i kakelbaren, här kommer jag!


Har princesstårta i kylen, snabbmat i frysen och yoghurt och macka att äta till frukost imorgon. Föräldrar är bra att ha. Tack!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0