Jag och min termos...

Ballade ju ur totalt efter seminariet igår. Åkte till Willys och handlade diverse onyttigheter istället för att umgås några timmar med Hellner o CO. Så nu har jag mängder av glass i frysen, om ni vill veta. Den som vill och kan får gärna titta förbi och smaka:)

Har packat med mig vidundret till dator och lyxtermosen till BMC och läser diverse rättfall. Känner mig grymt effektiv trots att jag tillbringar hälften av tiden på fejjan istället. Är inne i nåt slags flyt. Om en timme blir det föreläsning om nyttjanderätt. Undrar om man ska passa på att fråga om man får bo kvar i studentlägenheten när man är mammaledig. Känner inte för att börja leta bostad igen. Totalpanik.

Sen var det ju det här med kaffet. Hur kan det ta slut så fort? Jag dricker ju typ två koppar i veckan. Möjligen kan förklaringen ligga i att jag har haft besök av ett gäng kaffenarkomaner de senaste helgerna. Det ska drickas kaffe stup i kvarten, bokstavligen, vilket resulterar i en sur mage och nu dessutom sinande Löfbergs Lila. Kanske borde införa en regel om att helggäster får ta med sig sitt eget kaffe;) Jag kan bjuda på fikabrödet!:D

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nästa gång tar jag med mig mitt eget kaffe ^^ Känner mig lite träffad av blogginlägget ;P

2009-03-06 @ 13:39:21
URL: http://hanna-hjorth.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0