Pensionen nästa?

Ska röra mig mot Kantorn och käka lite mat hos Tove. Ska bli trevligt!:) Har bestämt mig för att jag verkligen måste ta tag i mitt sociala liv nu när lillen ska vara hos M varannan vecka. Inte sitta i min ensamhet och vara deppig utan faktiskt göra något åt saken. Hur svårt kan det va?

Har fått mitt första orangea kuvert, för inkomståret 2007. Ett tecken på att man börjar bli vuxen? Det är en jäkla tur att det är ett tag kvar till pensionen. För timvik på NWT ger inte några lyxkryssningar på ålderns höst precis.

Kommentarer
Postat av: michael

Oroa dig inte för pensionen än. "Experterna" de som gett oss wall street krash och ekonomiska läget idag föreslår att man ska börja spara pension vid 30-40

2009-03-14 @ 07:50:37



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0