LOST!

Det bidde inget dagis för Noah idag. Den tanken var bara att ge upp direkt. Blev ändå tvungen att stoppa ner skrutten i vagnen. PM:n skulle ju in och på det där stället har man ju inga sympatier för sjuka bebisar.



sjuklingen har gosat ner sig i mammas säng

Nattens facebookhistorik är intressant. Där kan man nämligen se när folk har blivit färdiga med sina 12000 tecken, närmare småtimmarna är inte helt ovanligt. Jag blev beordrad att skicka in mitt vid tiotiden igårkväll. I allt väsentligt samma version som jag skrev klar i fredags(minus ett par stavfel och med fotnoter som inte hänvisade till "Mr Adlercreutz" och "herr Karlgren").

Nog hade skiten mått bra av en putsning till. Men jag hade fan inte orken. Helgen var inte helt optimal för PM-skrivande helt enkelt. Resonerade ungefär såhär, kan jag inte göra något som höjer kvalitén på skräpet med minst en poäng så får det vara.



Noah för exakt ett år sedan:)

Hoppade in på studentbokhandeln och köpte kurslitteraturen i arbetsrätt på vägen hem. En sisådär 600 sidor till att läsa. Härligt. Tänkte att det är lika bra att sätta igång. Efter ca 35 sidor ligger lilla jag och sover i soffan. Om det var bokens fel eller bara en konsekvens av allmän trötthet låter jag vara osagt:P

Förvirringen är total just nu. Igår blev jag vansinnigt sugen på ostmacka och köpte hem en ordentlig bit präst, bara för att inse att jag inte hade någon osthyvel när jag väl kommit hem. Har för mig att osthyveln är nåt typiskt svenskt påfund. Hur gör man då i mindre civiliserade länder? (antagligen som jag gjorde i morse, skär upp för tjocka skivor med en vanlig kniv). Dessutom lyckades jag sova bort min tid hos barnmorskan. Hade inte en tanke på att jag skulle dit:S

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0