Helgen i korthet

Har haft mamma och pappa på besök i helgen. Dels är det skönt med själva sällskapet, även om det inte helt och hållet hindrar mig från att gå runt och älta, och sen är det ju fantastiskt att få hjälp med småsaker som blir så jobbiga när man är själv. Bara en sån sak som att kunna springa iväg till tvättstugan utan att ta på ungen hela vintermunderingen. Vi ska inte ens tala om hur härligt det var att få skjuts till en ordentlig affär, så man kunde handla utan att oroa sig för hur man ska transportera hem grejerna sen.

Mor och far har dessutom utrustat mig med skrivbord, skrivare och dator(!). Nu slipper jag sitta i soffan med segskrället och ett externt tangentbord i knäet för att magen är i vägen. En dammsugare hade de med sig så nu kan jag städa ordentligt också. Mamma tyckte att jag behövde en torkställning så nu är jag nästan fullt utrustad.

Om allt löser sig som det ska kommer Noah vara hos Michael åtminstone större delen av nästa vecka. Det kommer kännas konstigt utan mitt älskade lilltroll även om jag vet att jag behöver en paus. Och grabbarna behöver varandra. Verkligen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

föräldrar är ju helt fantastiska:)

2009-03-02 @ 11:30:39
URL: http://dorisnova.blogg.se/
Postat av: michael

vad bra med skrivbord då. toppen!

ja nu saknar jag lillkillen fasligt massa :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0