Syskonen återförenade

Vilken jävla cirkus. Det är löjligt egentligen, eller så tänkte åtminstone jag när jag stod mitt i skiten med skrikande bebis, vidbränd kyckling på spisen och en pôjk som plaskade i en insjö av standardmjölk på golvet. Ska man skratta eller gråta. Jag vet inte...

Noah är så himla stor hemma hos Micke, men hemma hos mig är ha bebis, åtminstone de första dagarna. Där får han obegränsat med uppmärksamhet, här måste han konkurrera med lillasyster som tar en del plats och mycket av mammas tid. Inte så konstigt kanske att han vill sitta i knät och bli matad. Får lite dåligt samvete för att jag inte har mer tid att ägna åt bara honom. Idag har Alice varit vaken och på dåligt humör i princip hela dagen så det har varit svårt att sitta ner och leka med Noah men när vi väl satte oss med hans klossar och tåg och bilar så sken han verkligen upp. Skulle vara så kul att kunna hitta på något med bara honom nån dag.

Noah var verkligen helt slut efter pappaveckan, för han somnade sittandes i soffan för ett par timmar sedan. Fick bära in honom i sängen:) Även Alice lyckades jag få i säng till slut, efter att ha bärt, vyssjat och låtit henne sova på mitt bröst. Tror hon har haft väldiga problem med magen idag.

Kommentarer
Postat av: Michael

Lille Noahkillen, Så han slocknade bums :)

Jag får väl ha Alice någon dag så får du vara med Noah.

2009-06-14 @ 22:19:19
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0