Nu kan det regna hela sommaren!

Nu ska ni få höra.. Ungarna sov till elva i morse. Elva! Ja, Alice var ju vaken och åt ett par gånger men annars var det sovmorgon deluxe här hemma. Härligt!

Softade ett par timmar innan det var dags för dagens projekt - packa ihop ungarna, gå ner till stan och köpa en regnjacka till Noah. Fråga inte varför vi inte gjort det förut. Så mycket annat som kommit i vägen men nu skulle det äntligen bli av. En sprallig 1 1/2-åring kan inte hållas inne flera dagar pga av lite regn.

Just nu har jag verkligen inte lust att ta med mig unge herrn på stan nåt mer. Han fick nämligen världens vansinnesutbrott och höll på att klättra ur vagnen. Svettig mamma då kan jag säga. Till slut lugnade han ned sig och vi fick med oss en jacka hem. Rea var det också så jag är nöjd:)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0