No more tant!

När jag var nere på stan idag såg jag att det var rea på Weekday. Här finns stans snyggaste jeans. De har dessutom den goda smaken att slumpa bort mängder av tjusiga modeller till halva priset. Vanligtvis är jag ganska feg. Inget för vågat, urringat eller konstigt. Ofta fint, men tråkigt kanske. Men så låg de där. Vrålsnygga och inte alls nybliven-mamma-i-träningsjacka-och-fett-hår-i-slarvig-knut. Mer i den här brudens smak. Svarta, svintajta och löjligt höga i midjan.  Inget att ha på sig när man lämnar på dagis kanske, men redan nästa vecka ska jag ju åka till hufvudstaden och roa mig. Högklackat, rött läppstift, lockar i det blonda håret - fellow popoffers here I come. Jag ska göra sittplatsläktaren på Hovet osäker:P



på den gamla goda tiden...;)

Kommentarer
Postat av: Michael

Heting ;)

2009-06-16 @ 11:26:40
URL: http://cementarygates.blogg.se/
Postat av: mandel

You go girl!

2009-06-17 @ 00:15:01
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0