Att återvända

Imorgon far vi till Karlstad, Alice och jag, och vi reser med lätt packning. Bebis i bärsele, skötväskan och en liten väska med kläder. En sån liten som Alice behöver ju inte ha så mycket med sig mer än mamma(värre blir det sen med barnmatsburkar och nappflaskor och gud vet allt), och jag har packat ner så många blöjor att hon kan bajsa en gång i kvarten under tågresan. Det mesta kan ju köpas när vi kommer fram, om det skulle behövas.

Däremot har jag redan nu skaffat en napp. Noah ville aldrig ha, men Alice har lite annat temperament och jag tror att en napp skulle kunna vara bra att ha när lillan ska komma till ro. Nu lär jag väl få promenera fram och tillbaks på tåget med damen ändå, men det får man väl leva med.

Hittade min gamla i-pod som har legat och samlat damm det senaste året(minst!). Ett stycke musiksmak konserverad. Och här finns så mycket sjukt bra! Jag skulle kunna sitta hela natten och lyssna på gamla spellistor


Kommentarer
Postat av: Michael

Kommer sakna min lilla Alice nu när hon blir borta så länge :( suck!!



Jag kommer att vara orolig

2009-06-09 @ 00:06:17
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0