Trötthet och midsommar

Idag har jag inte varit trött. Utmattad är en bättre beskrivning. Årtusendets förkylning och sömnbrist tar ut sin rätt. Mitt immunförsvar måste vara helt värdelöst. Så här jävla risig brukar jag inte känna mig.

Barnen är inte heller på topp. Alice är snorig och med Noah har det varit både upp och ned. Idag har han iaf ätit ordentligt efter att ha petat i maten några dagar. Note to self: tortellini går hem i alla väder.

Imorgon är det midsommar och jag har gett upp hoppet om sol. Kanske funkar att grilla i alla fall? Mina tankar går till familjen som enligt gammal tradition ska fira i Torpet. Där är det supermysigt om det är varmt och och lite bris så att myggen och knotten blåser bort. Mindre roligt med 15 grader och regn. Huvvaligen.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0