SOVMORGON!

Som jag har längtat. Suckat när klockan ringt och ungar vaknat. Bara velat dra täcket över huvudet och strunta i allt. Men så idag. Inga måsten alls före halv fyra på eftermiddagen. Jag var fri att ligga och dega (nästan) hur länge som helst. Att få sova tills man vaknar "på riktigt"  gör vekligen underverk.

En varm dusch hann jag också med innan lilla damen ville upp. Pysslade om mitt nyslingade hår och rakade benen, så nu är man fräsch minsann;) Nu börjar jag närma mig den nyans jag hade när jag var 17-18 och det är ju lite häftigt. är man har samma jeansstorlek återstår att se...

Möttes av en lustig syn i spegeln i morse. Det blonda håret på ända och ett par mjölkstinna bröst. Från midjan och uppåt ser jag ut som en porrstjärna, nedanför börjar förfallet;)


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0