Peace?

Föredragning: check!

Satt uppe alldeles för länge igår och förberedde mitt lilla anförande om skadeståndsrätt och feminism. Det blev väl inget mästerverk till manus direkt(man blir ju aldrig nöjd) men jag gav upp framåt halv två när jag tyckte det var good enough. Stressade iväg med ungarna till stan i morse, lämnade över dem till M och begav mig till juridicum. Kändes en smula skumt att vara där, har ju helt trillat ur den här pluggstämningen(när alla andra tentapluggar som intensivast haha). Fick ruggit ont i magen när jag såg att det var min favorit kursföreståndaren som skulle fälla domen över min stackars ihophafsade föredragning! Huh!

Det var hemskt! Det kändes som jag bara stod och stammade och skruvade på mig i fem minuter. Mumlade som vanligt och pratade dessutom för fort. Men det gick bra! Och herr kursföreståndare visade sig kunna komma med konstruktiv kritik på ett trevligt och pedagogiskt vis.Han brukar ju vara så outhärdligt dryg, men jag är inte sämre än att jag kan omvärdera min uppfattning om karln. På det hela verkade de vara rätt nöjda. Det var tom väldisponerat, bra formulerat och genomarbetat(hmmm). Behöver jobba lite med mina röstresurser(som vanligt!) och dra ned på tempot.


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0