Napp!

Alice vaknade efter att ha sussat ett par timmar. Jag hann iaf baka en suverän kladdkaka och sega lite framför datorn, men precis när jag satt mig med en rättsfallsanalys ville inte damen sova mer. Har suttit med lillan i famnen och hon har bökat och slumrat om vartannat. Stundtals med en napp i munnen! Noah tog aldrig nappen, men lillasyster har ett lite annat kynne. Dels krånglar magen men jag tror hon har ett större sugbehov för hon gnager väldigt på sin lilla hand. I början åkte den ut fortare än kvickt, men nu stannar den kvar ett tag innan den trillar ut. Det gäller att välja sina tillfällen, som när hon är snuttsjuk och ledsen. Kan hon finna lite ro med nappen vore det skönt, för både henne och mig tror jag.

Det har blivit nåt knas med mitt öga. Det är ömt, svullet och en aning kladdigt. Inte vackert alls. Suck. Inte för att nån bryr sig. Men ändå.

Nu ska jag försöka få lite sömn innan Noahlove vaknar imorgon. Natti!

Kommentarer
Postat av: Michael

Konstigt med ditt öga. Har Alice smittat dig? ;p

Aldrig hört om npgot sådant bara...

2009-06-15 @ 11:07:11
URL: http://cementarygates.blogg.se/
Postat av: Susanne

Tvätta ögat med ljummet vatten några gånger per dag..:o)

2009-06-15 @ 20:59:58



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0