En liten mästerkock

Idag har varit en helt ok dag. Barnen har haft vänligheten att turas om att sova. Med andra ord har jag haft minst en unge vaken hela dagen, men å andra sidan har det varit just EN större delen av tiden. Det blir en himla skillnad vill jag lova. Ett barn klarar jag av. Piece of cake. Framöver vill jag förståss att deras ät- och sovrutiner ska stämma överens, men det är svårt att styra in en liten skrikbebis i skalmantider. I sinom tid säger jag, och tills dess får de gärna bytas av så här lite oftare.

När Alice sov hade jag och Noah det väldigt mysigt. Vi städade lite grann, diskade och plutten gjorde pannkakssmet nästan helt själv:)



Provsmakar;)

Är nåt ruskigt förkyld och Alice med. Stackars fisan. Inte roligt att vara täppt i näsan när man är bebis:/

Kommentarer
Postat av: mandel

Åååååå, en pannkaksbild har jag på Markus med :-)

2009-06-17 @ 21:19:49
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Susanne

En blivande kock måntro.:o)

2009-06-17 @ 23:36:08
Postat av: Zandra - Mamma till Thea

Smakade det bra ? :)



Usch inge kul med förkylning alls , min lilla tös på 6mån är dunder förkyld hon me .. :(

2009-06-20 @ 20:59:51
URL: http://zandrax.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0