Blues

Har varit för trött och ledsen för att blogga de senaste dagarna. Det är så ibland. Jag har varken ork eller lust helt enkelt.

Kvällen har varit lugn. Igår somnade Noah halv tio efter två timmars kaos, ikväll somnade han bums. Alice har varit nöjd trots hettan, har vädrat i sovrummet hela dagen så det är ganska svalt, och jag har packat till mig och barnen. Imorgon åker vi till Råby. Jag längtar efter att bada och ha en hel gräsmatta utanför dörren där Noah kan springa runt.

Semestern betyder bloggtorka. I'll be back on monday. Ha´re gôtt!

Kommentarer
Postat av: Okana-lyckligaste blivande mamma

Hej.

Jättefin blogg :)

Följa varandra via bloglovin?

Jag är en 21-årig tjej som snart ska få sitt första barn.. och jag längtar.

I min blogg skriver jag om min graviditet och vardag, mode, nöje och mycket mer :)

Kramar



2009-07-01 @ 16:32:22
URL: http://zlatnaribica.blogg.se/
Postat av: Jenny Ölmebo

Hoppas du får det underbart.

Och att du snart mår bättre.

Ta vara på varje stund med barnen.

Ta aldrig en dag med dom för givet.

Allt kan hända. ena stunden finns de där, andra inte.

Det kan gå så fort :(



Ta vara på tiden med dom.



stoor kram

2009-07-02 @ 09:48:43
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0