Tandbesvär

Vid tandborstningen igår upptäckte jag att lille herrn är påväg att få nya tänder igen. Nu är det tydligen kindtändernas tur att titta fram och det verkar vara en smula besvärligt. Noah vaknade nämligen flera gånger inatt och var riktigt ledsen. Det slutade med att lillkillen fick ligga i sängen hos mig och efter tjugo minuters hulkande lugnade han ner sig och sov som enstock resten av natten.  Jag sov däremot inte lika bra eftersom vår ettåring är något av en mästare på att bre ut sig i sängen. 160 cm is not enough.

Trots nattstrulet har ungen varit på oförskämt gott humör idag. Trötta mamma har också hållit igång rätt bra för den delen. Inte minst har hon hållit humöret uppe. De senaste dagarnas irritation verkar ha mildrats något åtminstone. Herr Ö har däremot inte vaknat upp ur sin post-nattpassdvala än. Snart får jag myga upp dörren och bussa Noah på honom. Eller är det elakt?

Dagens gratisnöjen:
- En tur till biblioteket
- Fågelskådning vid fyrisån(massor av fina änder, tyckte Noah)




Kommentarer
Postat av: mandel

Nej, det är inte elakt, det är en nästan din äktenskapliga plikt skulle jag vilja säga.

2009-01-03 @ 19:33:15
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: mandel

Nej, det är inte elakt, det är en nästan din äktenskapliga plikt skulle jag vilja säga.

2009-01-03 @ 19:33:33
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0