Leksaksförvaring?



Noah har roat sig med att stoppa leksaker i tvättkorgen. Han är inne i en såndär plockperiod. Och mamma blir glad när han kommer på att man faktiskt kan stoppa tillbaks de prylar man rivit ur diverse skåp och lådor. Och ni må tro att jag log när jag hittade det här bland smutstvätten. Inte så konstigt egentligen, eftersom korgen av någon anledning stod mitt bland Noahs leksaker. Den måste ju vara till för att leka med tänkte väl ungen. Och idén är ju inte så dum den heller, när jag tänker efter. Det kanske är det jag ska köpa till lillkillens rum i nya lägenheten. En gigantisk tvättkorg till alla miljarder mjukisdjur. Har för mig att min dagmamma på kronoparken hade en tvättkorg full med småbilar. Den var jag omåttligt imponerad av.

Kommentarer
Postat av: mandel

Jag fösökte ha en med alla utklädningskläder. Det slutade alltid med att de tömdes ut på golvet och barnen trängdes inuti korgen :-)

2009-01-03 @ 23:00:13
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Maria

Ska inte mycket till för att roa en 1 åring:-D Bra förvaring dessutom och billig en billig lösning:-D.



Du har förresten fått en Awards av mig.





2009-01-06 @ 20:39:46
URL: http://selmasmamma.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0