Förkylningar och mat

Dagis är värre än vad  jag trodde. Två förkylningar och en magsjuka på mindre än en månad. Bereder mig på att vara konstant sjuk de närmaste åren. Trots nästäppa och huvudvärk är jag åtminstone känslomässigt piggare idag. Igår var det inget vidare. Upp och ner går det, som sagt. Idag har jag tom veckohandlat på Ica. Sju dagars mat för 300 spänn. Var inte snål heller egentligen.

Matsedel:
Måndag: Köttfärsbiffar med potatis och rotfrukter
Tisdag: Bönsoppa med rostad paprika
Onsdag: Korvstroganoff med ris
Torsdag: Pasta med bacon
Fredag: Hemlagad pizza
Lördag: Lax med bulgursallad
Söndag: Ungsstekt kyckling, ris och grönsaker.

Kommentarer
Postat av: mandel

Hurra för veckohandling <3

2009-01-27 @ 20:32:06
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0