En helt ny karriär

Det politiska engagemanget ute i stugorna verkar inte vara på topp. Igår fick jag nämligen ett brev från partiet som tydligen var i desperat behov av kandidater och undrade om jag inte möjligtvis skulle vilja vara snäll att ställa upp i kyrkovalet. Jag, som inte ens orkat engagera mig i ungdomsförbundets vin & kex-kvällar på Luthagen. Tyvärr skulle jag nog bli en ganska usel kyrkopolitiker, men hör av er om ni behöver folk till riksdagslistan;) Där blir man ju iaf avlönad för sitt arbete.

Min mobilladdare är hemma igen efter en liten tur till Karlstad som fripassagerare i mammas väska. Sicken tur att man har ett antal gamla telefoner som ligger och skräpar här hemma.

Har ett litet dilemma. Packa först och städa sen, eller tvärtom. Det är ju ofrånkomligen så att vissa grejer måste packas ned innan jag kan städa, samtidigt som jag måste städa för att annat ska kunna packas ned. Två kartonger är färdiga, men det märks inte det minsta på mängden prylar här hemma. Siktar på att få ned det mesta som inte är vardagsnödvändigt i lådor i helgen. Till veckan kommer jag helt enkelt inte ha tid.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0