I'm OK by myself...not

Jag förstår mig inte på mig själv. Ena stunden känns det uthärdligt, I'm OK by myself som Morrissey säger.

I don't need you or your benevolence to make sense. Nooooooooooo!

Helt plötsligt är det tvärtom. Livet känns så jävla fattigt. Allt jag vill är att bli älskad. Nu. Inte om ett, fem eller tio år. Nu. På en gång.

En del av mig hoppas desperat på att det ska fixa sig. För en desperat förhoppning är precis vad det är. För om han saknar mig det minsta så märks det inte. Försöker hitta något som tyder på motsatsen men gör mig själv illa istället.

Kommentarer
Postat av: mandel

Åh, jag önskar också att det skulle ordna sig... Nu, på en gång :-( Jättekram

2009-02-22 @ 22:10:23
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Jag är lite halvt kär i dig, om du inte tröttnat på halvstolliga 30-åriga värmlänninger?



:)



Okej okej....

HELGALNA 30-åriga värml...

2009-02-23 @ 19:10:22
Postat av: Kalle asså...

<3

2009-02-23 @ 19:10:45
Postat av: Hanin

Fina Erika.

Hoppas det är ok att jag kommenterar på bloggen. Jag lade ju till dig på Fejjan, och så såg jag att du hade blogg, och så började jag läsa och kunde helt enkelt inte sluta.

Faaan vad du är cool. Inte bara för att du är grym på något som jag själv än så länge känner mig medelmåttig på (juridiken) utan för att du gör det utan pretentioner, utan att låtsas som att man måste vara together och sammansatt och perfekt. Du är mänsklig, och vågar visa det. Jag önskar att jag kunde vara som du, våga vara människa och problematisk och enkel på samma gång. Lova mig att inte tro att du får vara ensam, nu när jag fått det stora nöjet att träffa dig, och lova mig att jag ska få barnvakta och prata PM och musik, och landsbygd och allt annat med dig. OK?



Du är så jäkla inspirerande. Tack för att du finns.



Hanin

2009-02-24 @ 23:10:50
URL: http://www.freedomtrips.blogspot.com
Postat av: jenny

kramar om dig

det är tufft å va själv å gravid. vet been there domne that

jag själv vart lämnad när jag väntade Emma och var då i v 21

men mitt ex stack med en annan tjej och sket sen i allt som hade med mig och Emma i magen.

tills allt vart klart å hon var ute.

man känner sig super ensam och allt känns jobbigt.

och man känner sig övergiven och inget e direkt skoj.



Hoppas det löser sig för dig krama



När bebis e ute kommer det kännas lättare att gå vidare kram igen



2009-02-25 @ 12:11:24
URL: http://jennnyss.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0