Äpplet faller inte långt från trädet

Oj oj oj. Ungen har humör vill jag lova. Han har nämligen börjat visa prov på rena vansinnesutbrott. Som bebis var han ju lugn som en filbunke. Tog allt med ro(utom kyrkomusik som han avskyr). Jag antar att temperamentet kan förändras i takt med att han får mer och mer egen vilja, för det är mest när något inte riktigt går som han vill som det vrålas och sparkas. Och jag förstår verkligen hur han känner, för jag är precis lika dan.

Vet att jag nog oroar mig i onödan, men jag kan inte låta bli att undra om den här väldiga frustrationen över allt och ingenting har något att göra med det allmänna kaos vi lever i. Då lär det ju inte bli lättare när bebis gör entré. Får lite dåligt samvete över att det händer så mycket i hans liv som  han inte förstår och som jag inte kan förklara. Vill ju att han ska ha det bra.

Kommentarer
Postat av: Michael

Lunden reder sig. Han har 2 bra föräldrar som bryr sig om honom .det är vad som räknas

2009-04-07 @ 22:16:22
URL: http://cementarygates.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0