1 månad!

1 månad kvar tills det är dags för bebisen att komma. Det är ju inte riktigt klokt egentligen. Är inte det minsta förberedd på det här mentalt. Har ju spenderat de senaste månaderna med att skjuta allt på framtiden och tänka att det är lååångt kvar.

Har hämtat Noah hos M idag. Det gör lite ont i hjärtat att se hur det här flängandet påverkar lillfisen. Mamma eller pappa? Här eller där? Inte konstigt att han blir förvirrad, och så liten som han är kan man ju inte förklara varför vi gör såhär. Tror det är själva överlämnandet som är jobbigt, för när pappa hämtar på dagis är det inga problem. Ungen behöver lite tid, helt klart, och mitt i kaoset känns det skönt att jag och M kommer såpass överens att vi kan vistas i samma rum en timme eller så.


Charmisen påväg hem


Tydligen har buskillen varit uppe och härjat mer eller mindre oavbrutet sedan fyra i morse, så det var väl kanse inte så konstigt att den där lilla vilan på eftermiddagen blev tack och godnatt. Han sov så djupt att jag inte ville väcka honom. Blir väl blöjbyte och välling framåt midnatt, men det är sånt man får ta.  Sålänge det inte blir en vana att sova bort halva dagarna är det ingen fara på taket. Rutinerna sitter i ändå.

Lämnade in min mobil för lagning idag, på tiden kan man väl tycka. Nu kör jag med en antik lånetelefon ett par veckor, så jag är anträffningsbar trots allt:P


Kommentarer
Postat av: mandel

Han är ju så söt <3 Oj! En månad? Ja, snart är väl lillan skolmogen hon med :-) Kram på sig!

2009-04-06 @ 18:46:57
URL: http://mandelen.wordpress.com
Postat av: Anna

Åh vad spännande :) Så lite tid kvar... Jisses.



Ja, de där med glass på balkongen lät ju oxå ganska bra =) Ska tänka på de! =)



Det är nog lite bra oxå att Noah får lite tid med pappa o lite tid med mamma. Då tröttnar han ju säkert inte lika mkt på er som annars :)

2009-04-06 @ 21:38:59
URL: http://unforgettable.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0