dripp dropp

Hemma, äntligen. Tråkigare platser är sjukhus får man leta länge efter. För det var faktiskt så illa att jag blev inlagd. Ja, nu var jag ju inte döende eller så men kroppen var lite ur balans och jag behövde få i mig vätska och en del kalium och natrium. Det är märkligt vad lite(eller ja... sju liter...) socker- och saltlösning kan göra! Nu mår jag verkligen mycket bättre. Medicin mot illamåendet har jag fått och på måndag ska jag gå på akupunktur. Ja, jag är beredd att testa allt;)

Förresten smakar rostad macka verkligen himmelskt när man har fastat i flera dagar(för jag blev ju ordinerad fasta för att vila magen, huh så hungrig jag var). Det ni!

Har dessutom delat rum med två förvirrade äldre damer. Den ena yrade på tyska och stapplade iväg till toan i högklackat och med handväskan i ett krampaktigt grepp. Jag tyckte lite synd om henne, vill verkligen inte bli gammal.

Dock har jag hunnit läsa kurslitteraturen på EG-rätt. Det fanns ju inte så mycketannat att göra;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

JÄTTEKRAM!!!

2008-09-27 @ 23:53:02
URL: http://mandelen.wordpress.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0