Mitt sämsta köp...

... den nya datorn. Alla kategorier! Den har snott min kille, buhu:(

Imorgon kommer BVC-tanten på inspektion. Eller ja, officiellt ska vi prata barnsäkerhet men jag kan inte hjälpa att det känns lite som om de vill kolla att alla marknära eluttag är igenpluggade.  Har panikstädat lite hemma, men det ser fortfarande åt helvete ut. Får skylla på att jag har varit dålig, för det har jag ju faktiskt.

Jag tror att min magsäck har krympt. Hörde mig för hos herr Ö, och jo det kunde den faktiskt göra. Det känns som om jag har gjort en såndär magsäcksoperation. Jag kan liksom inte äta mer än ett par tuggor utan att bli proppmätt och illamående.

Nu ska jag ta min medicin och nog strunta i de där chipsen som såg så goda ut i affären men som känns jätteäckliga nu.

Goodie Najt!


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0