Helgfunderingar

Gasquen var galen och trevlig. VM-94 sopade välförtjänt hem hela recceveckan. Fast jag tyckte lite synd om Bond som blev himla ledsna.

Det finns tydligen folk som är huvudet kortare än jag. Då är det väl nästan tveksamt om man får åka bergbanan på Liseberg?

Är troligen den sista i världen som upptäckt mineralmakeup, är ju som sagt ganska sminkkonservativ. Men vet ni vad, jag ska aldrig mer köpa en vanlig foundation. Det där oansenliga pudret var ju rena uppenbarelsen. Superfint resultat, man slapp den där kladdiga sminkkänslan och det höll hela gasquen. En sisådär åtta timmar alltså, med alkohol och sång och dans. Helt otroligt.

Känner mig något sliten och har spenderat större delen av helgen i... just det - soffan! Är alltså helt färdig redan efter en vecka, det är ju inte riktigt klokt. Och min mage som haft lugn och ro i ett år, ja den mår inte bra!

Istället för att skriva ett meningslöst blogginlägg borde jag sätta mig och sätta mig in i kumulativa rekvisit och rättsföljder och annat som inte känns sådär jättekul just nu. Men alltså, det är jätteintressant. Men ibland står hjärnan liksom still.

Imorgon ska vi lära oss att leta bland rättsfall och förarbeten på Juridiska biblioteket. Ja tack, säger jag. Jag känner mig fruktansvärt vilsen bland alla mystiska dammiga volymer!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0