ord och inga visor

Idolerna kör ABBA-låtar. Bästa fredagsfinalen hittills. Ingen risk för de muppiga låtval "supergänget" gjort sig skyldiga till so far. Det är svårt att fucka upp en ABBA-låt. Även om vissa gör sitt bästa.
Las (snälla någon skicka Jidhe till en talpedagog!) såg ut som hämtad direkt ur en Dickensroman, och vet ni vad - jag gillar Dickensromaner!
Något otippat tänder Rock-Robin till i Waterloo. Äntligen ett positivt formbesked!
Anna valde för en gångs skull en låt som inte lät som  en profetia om jordens undergång. Tack! fast ändå... nja...
Målbrottet konstaterade juryn. Jo vi märkte. De där pubertetsvrålen klarar jag mig utan.
Vad är det för fel på ABBA LouLou?
Fall framåt för Robin B efter ett katastrofalt nittiotalstema. Men... är det bara jag som tycker att det låter lite väl mycket Vikingarna?
Alice är väl så idolig som man kan bli?
Alltså, Kevin är ju själva urtypen av den sorts artist jag verkligen inte pallar med. Men, till skillnad från vissa andra ser han ju inte ut att vilja springa av scenen.
Och jag trodde faktiskt att Sepideh skulle åka hem. Till kareokebaren.



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0