Strumpdebut

Idag förtjänar jag riktigt många pluspoäng från herr Ö. Jag har nämligen köpt både trosor OCH strumpor(här ska nämnas att han har tjatat minst ett år på att jag ska köpa nya underkläder). Är inte lite stolt över mig själv, för sånt är ju så fasligt tråkigt att köpa att jag helt enkelt brukar strunta i det. När jag tänker efter är det nog första gången i mitt tjugoåriga liv som jag köper strumpor själv. De första åren ekiperades man ju av päronen och sedan har man ju klarat sig genom att låna andras strumpor på mer eller mindre obestämd tid (mamma, lillsyrran och herr ö har alla råkat ut för mina strumpräder).

Här kommer ett erkännande alltså. Jag är en strumpkleptoman. På bättringsvägen;)

Kommentarer
Postat av: Robert

Tror jag lider av samma åkomma. Strumpor är otroligt trist att lägga pengar och tid på. Ungefär lika kul som att köpa ny diskpropp.

2008-10-04 @ 23:13:26
URL: http://xrob.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0